FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilka hemside kategorier funkar bäst i Sverige, vad har ni fått att funka bäst ?
Sport Sex Nyheter Tjänster Bilar / MC Bilder ...... Vad är lättast att tjäna pengar på? Vad är lättast att bygga upp stort besök antal på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det viktigaste för att tjäna pengar är att man är bättre än sina konkurrenter. Porrsajter drar väl mest folk, men det finns ett antal sådana redan...
Så mitt tips är att göra det du är bra på och intresserad av, oavsett om det är nyheter, sport eller porr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjänster som har en stor målgrupp. Sedan kan du ta betalt för tjänsten, kanske i en mera avancerad version.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag driver en sexsajt.. Den är iofs gratis och det är nog därför den drar folk..
Men det är inte heller en enkel sak att driva. Den har kostat mig massor med timmar framför datorn är ändå inget jag kan använda i min marknadsföring. Just denna sidan är en amatörsajt som alltså kräver att modellen på sidan ska ta nya bilder då och då. en annan lösning är att man köper material till sidan... men som dom andra säger - bygg en sida om nåt du är bra på - nåt du tycker om... men var beredd på att slita tills du svettas blod - besökarna kommer inte automatiskt.. lycka till.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bilar/MC som jag pysslar med är inte helt lätt. Blocket och kvällstidningarna verkar suga i sig en stor del av marknaden. Men lyckas man locka mycket besökare så har ju vissa av ovan nämnda sajter visat att det går att tjäna pengar, men konkurrensen är hård.
Trodde innan jag körde igång att det skulle vara enkelt att slå sig in i denna kategori, men upptäckte ganska snart att det inte var så. Men å andra sidan så tror jag inte det finns någon enkel kategori att tjäna pengar på. Att tjäna pengar är sällan enkelt om man inte redan har en hög… |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|