FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har sökt och läst flera intressanta trådar om "hur välja betallösning" inkl. excelfilen från Dan, utan att hitta riktigt vad jag söker för svar.
I mitt fall undrar jag om vilken betallösning jag ska välja som har stöd för integration med Microsoft Dynamics NAV (tidigare NAVISION)? Vidare kommer kundens webbplats att byggas på en Wordpress-plattform varför även det måste fungera. Jag behöver stöd för kortbetalning och internetbank, där jag antar att det senare kräver ett avtal med respektive bank. Eller finns det leverantörer som även inkluderar att kunden loggar in på sin internetbank för att betala? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle lyfta luren och ringa kundens leverantör av affärssystemet för att diskutera den här frågan. Om det ska integreras mot Navision har de säkert intressanta synpunkter.
Om du är kundens leverantör så hoppas jag att du också är partner till MS som leverantör och därmed har en bra kontakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det borde finnas färdiga moduler till Nav för detta, för att få reda på det så är det bara att kontakta leverantören av Nav.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kostar inte Nav från 500k? Om det är så ... varför väljer man att bygga en ehandel i wordpress?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
AX kostar från 500k NAV ska väl vara för mindre företag men kostar säkert en bra slant ändå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|