FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som kan tipsa om en webbyrå i skåne trakten?
De ska vara bra på det tekniska, typ databashantering. Tacksam för förslag Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för svaren. Dan verkar inte ta i webbutvecklingsuppdrag och Connected visions hade inte så mycket att visa upp, men de står på min lista nu. Skicka gärna fler förslag, kan även tänka mig att utvidga till södra sverige...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
På rak arm kommer jag på KAN och First Flight Communication som jag själv stött på ute på "fältet". Sen finns det ju en mängd konsultföretag som är duktiga på detta men som kanske inte riktigt profilerar sig som webbyråer alltid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om du kan tänka dig att kolla högre upp på sverigekartan jobbar jag som som IT-konsult och har vart med och kodat en del större projekt. Jag bor och jobbar i Stockholm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för alla svar och pm. Projektet påbörjas om 1-2 månader. Design, text och struktur ligger klart men behöver kodas och "databasas". Vet inte hur många timmar det handlar om, men jag behöver någon som kan sin teknik. Helst någon som man senare även kan göra fler projekt ihop med, därav den geografiska begränsningen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
esdesign.se och dandypark.se är två firmor som jag verkligen kan rekommendera!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|