FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte höra ifall ni vet vad som gäller om man vill dela ut reklamblad?
Behöver man tillstånd för att dela ut lappar till folk på stan? Vad gäller om man står utanför entrén till en butik? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har för mig att det finns en person här på WN som har ett företag som sysslar med sådant.
Kan dock inte komma ihåg vad han heter, vet att han håller på med bostäder eller något också... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inga regler gäller, däremot är ju sunt förnuft bra att ta med sig. Köpcentran och liknande områden kan ju ofta ägas och räknas således inte till "allmän mark", kommer det en väktare och säger något tycker jag det sunda förnuftet borde säga dig att ta det lugnt ett tag, oavsett om han har rätt eller inte, samma sak gäller lappning av bilar, håll det relevant, blir någon irriterad är väl en defensiv ton bättre än offensiv....
Men som sagt, det där är ju bara sunt förnuft, fundera också på vad som händer med lapparna sen, det kan ju mycket väl vara så att den positiva buzz man skapar med såna blad helt förtas av den negativa som kommer av att dina lappar ligger slängda överallt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tja, lappning av bilar är nog det värsta jag vet i reklamväg. Det slår till och med spam...
Ett företag som gör reklam på min bil har för evigt försuttit chansen. Bara en liten tanke - det blir lätt negativt om man inte tänker sig för, precis som Gummianka påpekade.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu går jag helt OT. Ni får ursäkta mig.
Jag behöver göra en order på ett par tusen reklamblad, letar efter en billig leverantör som håller hög kvalité. Någon som har några tips? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||