FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej allihopa!
Har haft väldigt mycket tid över den här veckan, så jag satt mig ner och började arbeta lite på en design. Var mest tänkt som ett tidsfördriv den här veckan, men jag blev ganska nöjd med den, men jag har dock ingen användning utav den, så jag lägger härmed ut den för försäljning här på WN. Designen: http://data.fuskbugg.se/skalman01/ny_desig..._turkos_bla.png Det du får är .PSD filen med designen (eventuellt kan jag tänka mig att koda den i validerad HTML och CSS vid önskemål, dock högre pris då). Utgångspris: 400:- Jag förbehåller mig rätten av att inte sälja designen om jag anser att jag inte fått ett tillräckligt högt bud. Preliminärt auktionsslut: Måndag 9/6 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och du har givetvis tagit alla bilderna själv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du F-skatt?
Hur mkt är ett tillräckligt högt bud? Kan ju vara bra med en prisantydning ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag säljer designen som privatperson och nej bilderna är bara inlagda för syns skull. Jag har alltså inte tagit dem själv. För att klargöra det.
Angående priset så menade jag mest på att jag inte vill ha några skambud på 50:- eller liknande. Hoppas det svarade på alla era frågor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Har varit dålig på att uppdatera. Men jag har en köpare, så budgivningen är här med över.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det finns numera en uppsjö med bilder som är fria att använda trots att man själv inte tagit dom ( = fotat). Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tar upp tråden igen, då köparen drog sig ur. Designen finns alltså kvar och är nästan färdig kodad i HTML/CSS (det är bara själva footern som är kvar som jag inte kan få ner i botten).
Jag säljer den i dess befintliga skick och den validerar både HTML och CSS:n. Och som tidigare säljer jag den som privatperson. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
OT: men tips om du vill fixa footern och därmed kunna sälja den som fullt kodad
![]() http://ryanfait.com/sticky-footer/ |
|||