FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då jag redan har alldeles för många järn i elden så tänkte jag kolla om det finns intresse att ta över ett nystartat projekt.
Grundkoncept: Hockeybloggen är en öppen blogg med konceptet att alla får vara med och bidra med innehåll. Det är alltså inte bara några få utvalda som skriver på bloggen, utan vem som helst får registrera sig som skribent och börja skriva inlägg. Du granskar och godkänner inläggen innan dom publiceras, såvida användaren inte har behörighet att själv publicera inlägg (styrs enkelt genom grupper). Bloggen öppnade i slutet av mars (alldeles för sent eftersom hockeysäsongen då nästan var slut) och har varit utan aktivitet under sommaren. Sidan har ingen trafik idag. För en ny ägare är det läge att köra igång med lite marknadsföring nu när det drar ihop sig för en ny säsong. Det som ingår: Domännamn (hockeybloggen.se), WordPress-installation med tillhörande databasdump (MySQL) samt vektoriserad logotype (B&W). Webbhotell ingår ej. Köparen bör kunna WordPress eftersom jag inte är intresserad av att supporta vid installation av bloggen m.m. Utgångspris: 2000kr , köparen står för överlåtelseavgift för domänet. (Säljes som privatperson) Budgivningen pågår en vecka efter det att utgångspriset uppnåtts. Bjud helst i tråden, men PM funkar också. URL: http://www.hockeybloggen.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|