FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag har startat siten Jagvillha.info som jag kommer att driva i bloggformat och fylla med information om bland annat SMS-lån, mobilabonnemang och liknande. Inläggen kommer även att innehålla erbjudanden kopplade till ämnet. Här är ett exempel på hur ett inlägg kan se ut: http://www.jagvillha.info/om/sms-lan/ Vad bör jag tänka på? Utseendemässigt är sidan ganska tunn idag. Den kommer att förbli "clean", men lite mer Web 2.0 än vad den är just nu. Kom gärna med förslag på vad jag ska tänka på under utvecklingen. Trevlig kväll! Kristoffer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm, det känns lite som det är något som fattas.. typ som att man väntar på att bilderna ska ladda klart. sen händer lixom inget.
Kanske lite konturer så att det blir lite mer struktur på det. Någon form av en tunn mjuk grå kontur, tex som det är på wordpress bloggarna.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Okej! Jag ska kolla på det. Om du förbiser utseendet på sidan och istället ser på innehållet och idéen bakom det hela då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha, tackar. Jag är rätt nöjd faktiskt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja domänen är klockren, när jag läste rubriken tänkte jag på de där gamla robin hood-filmerna (tror det är tecknade):
detärrobinhood.jagvillha.info! Kanske inte grammatiskt korrekt men du skulle ju kunna skapa flera subdomäner för sånt som är av intresse, typ mobiltelefon.jagvillha.info, iphone.jagvillha.info. Hade kanske varit roligare med .nu men det funkar ju ![]() Borsett från mitt svamel så gillar jag idén men en fin liten toppbild kanske vore kul, känns lite tomt som sasserdude skrev ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|