FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Då var vi här igen! Efter en nästan-bilkrash har jag valt att sälja tre designer (gamla) vilka främst kan användas till något spelrelaterat, och är egentligen inte så pass lämpliga till så mycket annat.
Den första designen har varit uppe innan, i lite olika former. Bland annat som en halvfärdig community. (Vilket jag slopade och säljer numera enbart designen) Med den kommer 7 stycken hyfsade undersidor, vilka i sig inte är särskilt speciella men sparar förhoppningsvis tid. Dessa länkar jag till vid intresse via PM. www.deviagaming.se/deviagames.bmp - Utgångspris: 1000:- Ex på undersida: http://www.deviagaming.se/devia2.bmp http://www.deviagaming.se/devia3.bmp Design numero två finns tillgänglig som en CSS-design, inte så mycket att säga om den. www.deviagaming.se/matrix.jpg - Utångspris: 1500:- Design tre är antagligen mest lämpad för en klan, men fungerar till communitys med. www.deviagaming.se/klan.jpg - Utgångspris: 1000:- Frågor n stuff tas helst i PM. Finns även ett paketpris där samtliga designs ingår för ett fast pris på 3000:-, men kommer det ett bud på några av de ovanstående designs, som jag dessutom ser som "tillräckligt" trumfas paket priset ut. (Om jag nu väljer det, jag förbehåller mig rättigheten att göra vilket av dem som helst, men kommer att försöka informera om det så tidigt som möjligt, för att undvika onödiga komplikationer för köparen) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Varför höjjer du utgångsbudet ännu mer när du inte fått sålt på dom första trådarna med lägre bud? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Läs tråden som du själv länkade till. (Page 2)
Har ni några frågor ser jag helst att ni tar dem i PM, tack! Jag vet att jag framstår som väldigt amatörmässigt i mitt beteende, det får jag be om ursäkt för. Edit: Kan ju även tillägga att ett av skälen till att jag la upp de på nytt var att matrix numera var i CSS (vilket det visserligen var i slutet av förra tråden) och att jag hittade 7 undersidor till Devia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Auktionen avslutas den 23:e (onsdag)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer "paketet" för 2000 vid snabb affär.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt förra bud står kvar på 300kr för matrix-designen, kodad och färdig. (La detta budet i en av de andra trådarna)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Denied.
|