FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har tankar på att koppla på en enkel databas till min sida www.hyrsenior.se med inloggning, så att de som jobbar med Hyrsenior kan lägga in fastställd info som tex Namn. Adress. Telnr, ålder, kompetens, vill jobba med, vill inte jobba med, övrigt.
Dessa skall sedan vara sökbara så söker man på snickare skall man få träff på alla snickare etc etc . Detta skall sedan vara behörighetsstyrt vad skulle detta kosta mig? Bör vara byggt i något som man kan expandera i Vad behöver jag med är ett Webbhotell? Det måste finnas de som redan har en sådan som är färdigjord som jag kan köpa Tacksam för svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En Joomlainstallation där man endast använder fronten och gör en egen komponent kanske? Det finns förvisso färdiga kataloger till Joomla men en egenutvecklad blir alltid bättre och kostar heller inte skjortan. Runt $100 på t.ex. Rent-a-Coder.
EDIT: Det som behövs av webbhotellet är en mysqldatabas och php. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Att blanda in Joomla i en befintlig hemsida för en så enkel sak känns lite overkill.
Vad en sån sak kostar är lite svårt att säga utan mer detaljerad info om hur du vill ha det, men jag kan ju säga att det är nog inga stora belopp det handlar om. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för tipsen någon som skulle kunan tänka sig uppdraget?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |