FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjena!
Har en hemsida som är uppbyggd via Joomla 1.0.14. Det är en onlinespel / community sida. Sidan har inga inkomster då ingen annonsering skett på sidan. Sidan har ungefär 40-80 unika besökare per dag. Under en period så var det över 300 unika per dag. Då jag har andra projekt på gång så har jag inte haft lika mycket tid att lägga ner på sidan vilket har resulterat att trafiken avtagit lite. Sajten har lite över 500 medlemmar. Domänen som det gäller är (www).(Spe l a)(Fe t t).(se) Utan parantesen och Space. Jag har F-skattesedel och förbehåller mig rättan att inte sälja till högst givande bud. Statistik kan självklart skickas till den intresserade. Sätter slutdatum när buden börjar trilla in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vart vill du att budgivningen börjar? d.vs på vilken nivå?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är ni som budgivare som sätter ribban
![]() Buda det du tycker är rimligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
det här tas upp i varje tråd nuförtiden: sätt ett önskat utgångsläge dvs ett minimumbud.. så att vi slipper buda som rabiata kaniner för att sedan få höra att du tycker budet är för lågt.. (jag förespråkar verkligen en mall som måste följas i denna delen av forumet)
-Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Startbud: 3000 kr
Minsta budhöjning: 500 kr Köpare står för ev. överlåtelsekostnader. Givetvis fööljer även domännamnet med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|