FAQ |
Kalender |
2008-02-27, 10:05 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är nyfiken på vad som hände med alla ni som hade konton på Proinets servrar
efter hackerattackerna. Är ni kvar där? Har ni bytt webbhotell? Vilka och varför? Själv gick jag över till Oderland och Binero, två i mitt tycke, helt fantastiska webbhotell. Jag vill vurma extra mycket för Oderland som har en enastående support, dag som natt, helg som vardag. Nog med reklam... Jag är inte bara nyfiken på hur många som bytte webbhotell utan jag är även nyfiken på vilket eller vilka ni bytte till. Så låt oss nu byta erfarenheter med varandra. |
|||
Svara med citat |
2008-02-27, 10:18 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hade jag haft pengar för det så skulle jag nog ha bytt webbhotell, men nu är jag fast :P
Låter som om Proinet ska uppdatera servrarna den första mars, så man får väl hoppas att de fått allt att fungera då. |
||
Svara med citat |
2008-02-27, 10:24 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-02-27, 12:20 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag överväger att byta. Har dock inte riktigt hittat något som tycks ha det jag behöver. Dvs något liknande ProInets återförsäljarkonto.
|
|||
Svara med citat |
2008-02-27, 13:21 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-02-27, 14:22 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
sedan så har man ju rätt att häva köpet och få tillbaka resterande pengar för den tiden du har kvar. Citat:
fråga runt på WN eller be någon tipsa dig om något ställe. |
||
Svara med citat |
2008-02-27, 14:24 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-02-27, 14:28 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-02-27, 14:31 | #9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
men jag vet sådana som är bra, har bra support osv och som inte kostar shortan. och sedan som jag sa så borde du kunne kräva tillbaka den del av din betalning som finns kvar på proinet om det är så att du ska flytta och det är för att produkten inte håller måttet.. och dom pengarna är ju del av det du skulle använt för att köpa nytt. |
||
Svara med citat |
2008-02-27, 16:43 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är kvar hos Proinet fortfarande, men har bestämt mig för att byta. Funderade först på
Space2u, men nu lutar det åt Binero. Priset har inte så stor betydelse för mig. Det viktigaste är säkerhet, kort avtalstid/uppsägningstid och bra support. Kanske tar någon VPS bara för skojs skull. Kommer ändå behöva det senare så det kan ju vara bra att få lite erfarenhet. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|