FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
eftersom det är så mycket ståhej angående iPhone tänkte jag sälja iPhonesidan.se till någon som vill (och har tid att) göra något bra av den. Finns säkert någon som älskar att skriva om iPhone ![]() Har inte orkat skriva så många artiklar vilket gör att innehållet är inte mycket att prata om. Det är egentligen domänen som jag värderar mest. Så se det lite som en domänförsäljning med resten som ett plus. Information: Domän: iphonesidan.se Unika besökare: 200 st i månaden CMS: Joomla 1.5 Design: free css template som gjord till joomla template och lite modifierad Innehåll: 10 artiklar Utgångspris: 10 000:- Säljes som företag Bud kan vi ta över PM! Tycker ni priset är högt så behöver ni inte skriva det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite smått intresserad men lite frågor...
Hur ställer sig Apple till domänen? Finns det PRINTScr på stats? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Apple vet jag inte hur de ställer sig till domäner som denna, men skriver du inget skit så ska det väl inte vara några problem. Jag har ingen aning tyvärr.
Printscreen finns, skickar om du ger mig mailadress över PM! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
kan ju nämna att min iPhonesida gick på 2500 kronor. hade unika 300 besökare per dag ungefär. ca 10000 unika per mån. Sidan var uppbyggd i wordpress däremot.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns köp/sälj-forum för domäner av en anledning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Men jag anser att det inte bara är en domän jag säljer!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
"Så se det lite som en domänförsäljning med resten som ett plus." Jag anser också att den borde legat i domänforumet då. ... Och vad jag kan se så har domänen inte varit registrerad i mer än några månader, så det sket ju sig det med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo men det betyder ju att det inte är bara en domän :S "Så se det lite som en domänförsäljning" betyder ju inte att det är det! Det var ju det som var hela poängen med varför jag skrev så.
Har lagt ner mycket jobb på att integrera templaten med joomla och det är meningen att den som köper sidan ska ha använding av det innehåll och CMS som finns där nu. Alltså köper man inte bara en domän! Att det ska vara så svårt att sälja något här utan att bli påhoppad ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|