FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan!
Sutit och sunkat i photoshop ett tag nu, försöker knåpa ihop en design till en site jag håller på med. Vore hemskt glad om ni kunde komma med lite feedback. Sitter på en 12" laptop, så dimensionerna på sidan kan vara lite skeva. http://img171.imageshack.us/img171/6269/indexqb6.jpg Försökt få till en någorlunda känsla av web 2.0, vet inte riktigt hur väl jag lyckades.. Tack på förhand! Mvh Djuxe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker den ser bra ut! Gillar dock inte fonten i menyn, tycker den ser lite för klen/smal ut. Annars sjysst design!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Helt ok.. men tänk på att om du ska klämma in ett community och annat så bredda sidan.. du kommer behöva mer utrymme.
Så använd gärna full skärm så att den som har 1024 kan se hela sidan.. de som har högre får det bara jobbigt om du ska ha det så smalt.. mitt tips då. Annars helt ok.. Kanske en annan font.. prova: Tahoma 11px bold på menyn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med ovanstående. Annars ser det rätt okej ut även om jag personligen inte är så förtjust i den blåa bakgrunden.
PS. Det finns en särskild kategori för feedback dit denna tråd förmodligen kommer flyttas. DS.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med allt som sagts. Snygg design men meny-fonten bör bli fetare. Sidan var även lite väl smal på min skärm.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker den ser helt okej ut, dock lite jobbig font i mina ögon
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
helt ok, men hade nog gjort lite annorlunda med rubrikerna på boxarna...testa och lägg dem i nivå med boxarna..blir lite mkt som det är nu
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|