FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, är ute efter WordPress-mallar på svenska. Översatta, fungerande, kodade och klara att installera, med klara licenser för användande och allt ingående som design, bilder mm.
Orkar inte översätta själv. Betalar efter kvalitet. Tar gärna emot tips på länkar till SVENSKA mallar med öppna licenser. Inget tjafs i tråden, frågor per PM tack. Mvh Magnus A Edit: Tänker inte lägga ut uppdrag på att göra nya mallar. Är ute efter sådant som redan finns i första hand. Mvh. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
magnus A menar du themes/Teman nu, mallar ær ju en helt annan sak i wordpress, det ær custom php sidor, och har inget med just teman att gøra.
lycka till |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag menar det som på engelska kallas "Themes", alltså de kompletta, installerbara designpaket som styr en hel bloggs utseende i WordPress.
Mvh Magnus A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://wp-support.se/filer/
Här hittar du ett par mallar som är på svenska. Vad du dessutom kan göra är att du lägger in en önskan på översättnign av en mall i deras forum, så brukar någon snäll männsika översätta den. Tog mig ca en vecka att få en mall översatt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle också rekomendera att du væljer themes som ær kompatibla med den version av WP som du kør, f.ex kør du senaste så bør du ha themes som ær kompatibla med åtminstone wp 2.5, før att få stød før alla funktioner och widgets som finns idag.
Lycka till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
|