FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Finns det några galna WN medlemmar som deltog i releasen inatt måntro?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här i Oslo släpptes den runt 06.00 tror jag, flera från kontoret som tog ledigt på morgonen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Väntar ett tag till.
Troligen kommer det bli mycket billigare via ebay senare i veckan. I värsta fall får man nöja sig med sin gamla version. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag väntar tills den släpps utan krav på abbonemang, då kanske jag skaffar en.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inte galen och var inte med på release "festen" men jag var till Nyköpings Telia butik nu på förmiddagen när dem öppnade vid 10:00
Jag har gjort en liten "rapport" från mitt Telia besök på min blogg: blogg.rickardp.se Men jag skulle inte köpa någon, utan är mest nyfiken på om något speciellt skulle hända och om det blev köer osv. då jag bloggat en hel del om iPhone senaste månaden. Jag väntar på att kunna importera för ett bra pris så småningom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Svarar inte direkt på din fråga utan kan hålla med medlemmen innan där. Inte fan betaöar jag runt 10k för Iphone. Är dock mäktigt imponerad utav "hypen" som Apple har en tendens att skapa. Jämför med t.ex. att Sony Ericsson lansera om K850i med gps och lite nya funktioner. Skulle aldrig gått.
Jag väntar till hösten och någon som har lärt sig att öppna upp dem så att jag kan köra med min operatör. Vill inte sitta i telefonkö 30 min varje gång jag har en fakturafråga och få ett svar av nån fjolla om att vi "privatkunder är lågscorade" - det sista jag vill höra. Men hade definitivt varit roligt att höra från någon som köpt en Iphone här, så trött på alla tidningar som har fått varsin lur av Telia och ska skriva att den är superbra. För där det finns fördelar finns det alltid nackdelar. (Speciellt för oss som har använt 3G de senaste 4-5 åren). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
Det som är bra med iPhone är att den höjer ribban för dom andra tillverka, vad en telefon skall innehålla.. Köper nog en n96 istället, känns som mer som en mogen produkt.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|