FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man skall hålla sig pigg och inom lagen, vad är bäst?
Kaffe, Koffeinpiller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Själv har jag aldrig blivit speciellt pigg av kaffe. Det dricker jag endast för att jag är beroende.
Jag skulle istället rekomendera bananer, fruktsocker is the shit... :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kaffe ..kaffe...snus... koffeinpiller tycker jag knäcker en emot slutet av dan sen ...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Motion, rätt kost och tillräcklig sömn.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ut och spring 30-40 minuter på kvällen och ät nyttigt och ställ inte klockan på kvällen så ska du se att kroppen kommer funka betydligt bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Krating Dang (Orginal-Redbullen) finns på små bruna flaskor!
Sött och sliskigt som outblandad saft men ger garanterat en kick och även hjärtklappning ![]() I de fall där folk har hamnat på sjukan / dött så ska det tydligen vara Krating daeng som varit blandat i groggen och Inte den vanliga redbullen på silver/blå-burkar. Det spelar ingen roll hur j-vla trött du är.... dricker du en krating så är du tillbaka på banan och kan springa ett maraton om så skulle krävas! MEN! När den kraftiga koffein-effekten släpper sen så är man helt knäckt!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Powernap + kaffe + snus.
Antar att det är powernapen som ger mest ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kanske är trasig men jag har aldrig märkt någon skillnad av Krating Dang och då har jag druckit den med och utan alkohol.
Jag skulle säga att allting beror på vad du ska göra. Ska du vara ute och träna i flera timmar så kanske det är bäst att du proppar i dig fruktsocker och energidryck medans det kan vara kontraproduktivt om du ska hålla dig vaken framför skärmen. Ibland, särskilt när man kör bil, fungerar det bäst om man har någon att snacka med som håller en vaken och vice versa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Amfetamin...
Skämt åt sido; Kaffe är väll den ultimata "håll-dig-vaken"-drycken? |
||