FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan!
Behöver en VPS och funderar på att teckan en hos Glesys och deras "Standard" paket. Någon som har en VPS där? Behöver veta om de är stabila och bra ![]() ![]() Tacksam för svar <3 Edit Någon som vet Bindningstid? Stog inget på sidan om det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...ST&f=13&t=19918
Tror du får testa deras VPS gratis i en vecka också för kolla(?) Tro ändå det bästa är att du frågar Glesys själv om deras VPS, dem ger dig nog bästa svaren om deras egna VPS. Lite hämtat från deras hemsida som du nu inte hittade som besvara lite av dina frågor. Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Fungerar väldigt bra och de har oftast en väldigt snabb support. Varför inte testa en vecka gratis. Jag vill minnas att det inte är någon bindningstid.
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lagt en beställning nu, får se om de håller måttet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har haft VPS hos glesys och det fungerade utmärkt, otroligt snabba supportsvar. Jag är inte längre kund hos Glesys men får fortfarande var och varannan vecka e-post med meddelande om driftstörningar. Fast det kan ju vara för att Glesys är betydligt bättre på att informera sina kunder än t.ex. Binero där man inte få veta när eller vad som är fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Stor eloge till deras support, svarade på 6 minuter. MySQL var redan installerat ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kan rekommendera dom |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Vi har många olika tjänster på olika nivåer. Det är inte driftproblem på alla tjänster när vi skickar ut driftinformation. Vi jobbar dock på att få fram ett system för driftinformation där man endast får driftinformation om avbrottet drabbar just de tjänster man har själv. Idagsläget går all driftinformation till alla kunder, oavsätt vilken typ av tjänst man har hos oss. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan rekommendera Glenn &co. Kundorienterade, bra service, inget krångel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Även jag har VPS hos Glesys och är mycket nöjd. Rekommenderas om man är ute efter VPS.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|