FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
SE P900 - lite repig på baksidan (har foto). inkl. box, kvitto + avdragsgill moms, garanti, alla originaltillbehör. 4000 ex moms.
SE P800 - tyvärr trasig skärm (har foto), övrigt väldigt bra skick, kvitto + avdragsgill moms. 800 ex moms. PMa eller svara i tråden.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Vad skall du köpa för ny telefon ; )
Thomas
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förväntade mig den frågan... vill mest ha lite förnyelse hehe.
SE P910i eller Nokia 7610 kommer det förmodligen att bli.. i kombination med en Panasonic GD55 (liten!) som man kan ha när man är på semester, ute och svirar osv.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
GD55 kom väl aldrig till europa, däremot släppte dom G50 som är 3mm högre, den är lika liten och söt fast med färgskärm, jag gillar den skarpt, allt man behöver som vanlig telefon
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
någon som vill skänka mig en sån här? ![]() ENDAST 345kkr just nu! http://www.playstore.se/webshop/gui_main.a...icle=407JACUZZI |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |