FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är inne på att köpa Fatal1ty's datormus http://www.webhallen.com/prod.php?id=54571 men vettefasiken om den är en bra. Någon som har en eller lirat lite med en sån? sköna?
![]() Annars, någon annan gamingmus någon tipsar om? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Razer Krait kör jag med just nu,
underbar mus som ligger riktigt skönt i handen. Rekommenderas starkt! Ska dock byta ut den mot en Razer DeathAdder Lunar Light som kommer den 20:e ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
MS 3.0 är vad folk har sagt i alla tider att det är den bästa, och ja kan bara hålla med!
http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=831 men denna frågan borde du ställa på www.fragbite.se istället. bättre forum för spel där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att Logitech G5 funkar kanon...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Razer musar är onödigt fyra och dåliga.
Jag kör med en Microsoft 3.0 har två st extra på lager också, kanon mus och billig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker du borde införskaffa en Microsoft IME 3.0, bästa musen sedan många år tillbaka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har en Razer DeathAdder och är nöjd. Är otroligt skön och fungerar fint. Tidigare hade jag Razer Diamondback. Första exemplaret gick sönder rätt snabbt på en musknappen och andra gick sönder med scrollen. Ingen vidare kvalité på den versionen. Har dock inte märkt av några fel med DeathAdder.
Nej, jag är inte våldsam mot musen. Däremot flitig användare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag kör med Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Wiii, jag har den musen. Fatal1ty's. Den funkar bra faktiskt. Trodde att jag skulle ha problem med formen som musen ha. Inte riktigt det man tänker sig.
Det enda som jag kan påpeka är att deras "Glides" eller va de heter ramla av relativt snabbt pga smuts kom in under dem. Införskaffa en bra musmatta + denna mus så har du en bra kombination. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Jag använder både Logitech musen och tangentbordet du rekommenderade, mycket nöjd! Rekommenderar Logitech G5! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|