FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Satt och funtade på en sida för släkten, dvs inte att jag skall kommunicera med folk utan alla borde kunna göra det med varandra genom den.
Dvs som en portal, skulle kunna vara med någon form av klotterplank som alla kan skriva åt varandra. Någon form av worldpress kanske funkar, men i standardutf så är det ju en som styr och ställer och resten är bara som besökare? Någon med förslag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har faktiskt funderat på en idé där man ska kunna sammansluta en grupp människor i en form av konversation,
dock har den aldrig blivit verklighet och inte ens blivit skissad. Men det är kul när någon skriver om något som man själv har funderat på ![]() I alla fall, sätt upp varsin blogg och var flitiga med att läsa, skriva och kommentera. En tjej i min klass gör detta för att hålla kontakten med sin kusin och jag tror i alla fall att hon tycker att det funkar bra. Kan dock bli väldigt många bloggar, men det är alltid ett alternativ. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett tema till Wordpress som heter Prologue skulle kanske kunna vara något för dig.
Lite som ett klotterplank och med stora möjligheter till modifikation. http://prologuetheme.org/ |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|