FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Telia ville fejka iPhoneintresse genom att hyra in statister som skulle låtsas köa för att köpa den nya iPhone 3G.
Vad tycker ni? Själv tycker jag det är jävligt b. http://www.idg.se/2.1085/1.171437 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är Telia, ett ord säger allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe lite illa. Men i slutänden blev de ju inte att dom gjorde så. Väntar på att iPhone ska släppas hos andra leverantörer eller så köper jag en i USA fall de går att köpa loss.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad jag hört så har ManPower hyrt ut köfolk till div arrangemang så det är väl inte första gången den tanken kom upp. Tja, marknadsföring som marknadsföring - så länge media älskar att fotografera köer får vi nog vänja oss vid fejkköare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Sen är väl inte idg den mest tillförlitliga källan heller.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
En ickenyhet eftersom de inte anlitade statister.
|
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Det är inget nytt, sånt har pågått länge.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Elgiganten har jag faktiskt varit lite misstänksam på, orkar verkligen folk ställa sig och köa för att komma in i deras nyöppnade butiker/rea?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Detta brukar ju vara, eller har i alla fall varit, vanligt bland evenemang i USA (där jag antar att det hela började?). Så något nytt är det ju inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
Även om det kan vara längre kö på reklameringskassan då men. Så tror nog att det kan komma mycket folk på rea/nyöppnade butiker med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|