FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjenare!
Jag håller på att bygga mitt företags webbplats. Jag har planerat att ha en kundzon där mina kunder kan logga in och följa arbetet jag gör med deras webbplats. Vad tycker ni en bra kundzon skall innehålla? Att man skall tilldela kunderna ett kundnummer och lösenord för att logga in vet jag - så långt har jag kommit ![]() Alla förslag välkomnas varmt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du frågat dina kunder vad de vill ha? Jag tror att de med deras ögon kan ge dig mycket bättre feedback på den frågan
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vill ha feedback från er, därför jag postar tråden här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
- Delade filer (bilder och dokument) inkl versionshantering
- Message board, ett mindre forum där man kan diskutera olika saker. Du/ Ni kan t ex ha en tråd där ni skriver vad ni är någonstans just nu (ev koppling till "Way-point" - "Waypoints", vilka delmål man kommit till i produktionen, med godkännandehantering ev med en progress-stapel. - Kontakter, kontakter till delaktiga i projektet och deras roll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Det finns skräckempel hos en del företag , hur man gör svårtanvändad webplatser. Ta ett antabus tuggade skinnhuvud, kan han inte använda din kundzon, då är den svårtanvänd.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Tex häst och ponny i tomteland AB vill ha en stilren hemsida med lite avancerade funktioner. - Loggar de in på sin kundzon så kan de följa uppdraget du fick med hjälp av bloggen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|