FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Följande domäner är till försäljning (ej auktion). Domänerna säljs av pp.
Inkomst/trafik: nej. Pris avser fastpris (näraliggande bud beaktas ev). Hör av dig via PM eller epost. knowled*geisking.net Pris: 300 SEK Ombud: Dynadot (gratis push) cityho*tspots.eu Pris: 300 SEK Ombud: Loopia 0t.s*e Pris: 400 SEK Ombud: Binero t0*.se Pris: 800 SEK Ombud: Binero 0*h.se Pris: 400 SEK Ombud: Binero l0.s*e Pris: 400 SEK Ombud: Binero 0r*.se Pris: 400 SEK Ombud: Binero newyorkcit*y.se Pris: 3500 SEK Ombud: Binero (Snbk) lå*.net Pris: 300 SEK Ombud: Dynadot (gratis push) hemsi*dor.mobi Pris: 2800 SEK Ombud: Dynadot (gratis push) tillbeh*or.mobi Pris: 1000 SEK Ombud: Dynadot (gratis push) la*nkar.mobi Pris: 1000 SEK Ombud: Dynadot (gratis push) mijueg*os.mobi / mij*uegos.info Pris: 5000 SEK Ombud: Dynadot (gratis push) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett par borta. Dessa är kvar i dagsläget.
------------------------ cityh*otspots.eu Pris: 300 SEK 0t*.se Pris: 400 SEK t0.*se Pris: 800 SEK 0h.s*e Pris: 400 SEK l0*.se Pris: 400 SEK 0r*.se Pris: 400 SEK n*ewyorkcity.se Pris: 3500 SEK hemsido*r.mobi Pris: <s>2800 SEK</s> 2500 SEK tillbeho*r.mobi Pris: 1000 SEK lank*ar.mobi Pris: 1000 SEK mijue*gos.mobi / miju*egos.info Pris: 5000 SEK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
NIC-MOBI |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det har gått ett par veckor och tanken var att fler namn skulle hitta ett nytt hem, men dessa 8 domäner söker fortfarande ny ägare.
Så vi gör ett försök till.. till ett reducerat (BIN) pris på samtliga objekt!. Ttyl.. Mvh / Micke ----------------------- 0t*.se Pris: 300 SEK 0h.*se Pris: 300 SEK l0*.se Pris: 300 SEK 0r.s*e Pris: 300 SEK new*yorkcity.se Pris: 2800 SEK hemsidor.m*obi Pris: 1700 SEK ti*llbehor.mobi Pris: 500 SEK la*nkar.mobi Pris: 500 SEK Ny allt*omusa.se Pris: BUD Ombud: Binero (Snbk) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag har flera .pro men inte tänker jag på hur det egentligen var tänkt. Jag har dessutom kommersiella sidor på .org, icke-infrastruktursidor på .net, icke-kommersiella på .com, icke-amerikanska på .us, en .no utan att ha bolag i Norge och en .fi utan att vara verksam i Finland och till och med en kommersiell domän under en .tld som absolut icke får vara kommersiell... Lägger till: Jag har alltså inget speciellt emot domänerna, men är vi inte ganska säkra på att det där med .tld:er, speciellt nya, handlar till syvende och sist enbart om att en grupp kreativa människor som fått igenom en ny toppdomän ska kunna tjäna grova pengar under en tid? Och ingen bryr sig egentligen, bara det registreras domäner under deras toppdomän? Eller är jag för cynisk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Blir lite rörigt när folk budar och sedan hoppar av för att sedan vara med igen.. snälla lägg inga bud om ni inte har råd eller är tveksamma, eller vad det nu må vara. Så för att det skall bli riktigt, så väljer jag att starta om och samtidigt sätta priset 2500:- på följande domän.
ne*wyork*city.se I och med detta, så flyttas försäljningen av denna domän till missdomain, och försäljning sker endast via missdomain. http://www.missdomain.s*e/newyor*kcity.se_15859 ----------- I övrigt inga förändringar. De andra namnen finns kvar att buda på.. här på wn. Mvh / Micke |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sen lite onödigt hårklyverivetande: Det existerar inte något "NIC-MOBI" eftersom "NIC" vanligtvis är en förkortning av "National Information Center" dvs är applicerbart på ccTLDer (landsdomäner) och .mobi såvitt jag känner till är en gTLD som drivs av bolaget dotmobi (formellt namn mtld) med adress mtld.mobi |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Lägger in en uppdatering.. Kvar är nu följande:
----------------------- 0t*.se 0h.*se allto*mUSA.se <- budgivning sker via aktiverad auktion på MD l0*.se 0r*.se hemsid*or.mobi ti*llbehor.mobi lanka*r.mobi bud via PM/Epost.. Ha det gott! /Micke |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|