FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja
Fick bara så härliga vibbar nu när jag sitter och lyssnar på Kleerups nya album! Fick hem de idag grymt bra! Köp de ni blir inte besvikna grymma låtar rakt igenom! Ne nu blir jag så glad så jag måste dansa, tjao! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
22.41 Läser inlägget och inspireras.
22.41 Växlar till iTunes och söker på Kleerup. 22.41 Hittar och provlyssnar, noterar en massa favoriter. 22.42 Noterar att det är iTunes+ utan DRM. 22.42 Köper albumet med ett enda klick. 22.44 Nedladdat och klart, synkar med både iPhone och AppleTV. 22.45 Hela huset ljuder av "Longing for Lullabies" via AppleTV och Beolink. 22.45 Reflekterar över hur fantastiskt bra det fungerar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Läser inlägget och inspireras.
Tröttnade ... vet inte vad som är nytt.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Thomas: Skall WN eller Google bli det nya TPB?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Thomas: Du var/är inte ensam om det. Fantastisk tjänst.
Lite OT: Stim's fildelningsavgift, kommer den att slå stort eller begravas? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Karma betyder ungefär "handling" eller "action"/"reaction". Våra handlingar är manifesterade tankar och våra gärningar får olika resultat och konsekvenser. Detta är karma. Våra tankar manifesteras och skapar vårt liv; vår karma. Vårt sätt att bemöta situationer är grundat i vårt sätt tänka och med tankens förändring förändras våra gärningar och således också våra liv. Vi löser upp gammal och skapar ny karma, allt efter våra insikter om vår tillvaro. Karma: Gör goda ting, få något gott. - - - (Stjäl inte. Speciellt inte från folk som faktiskt anstränger sig och gör något bra.) Jag omformulerar mig; Jag har bestämt mig för att sluta stjäla från folk som faktiskt anstränger sig och gör något bra. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|