FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tja undrar om någon har tips på hur man kan marknadsföra sig gratis? eller så billigt som möjligt?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
SEO är bra och billigt.
Lär dig mer på seo-forum.se eller sök på nätet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En fråga bara, hur effektivt är sökmotorsoptimering riktat mot ungdomar samt hur effektiv är den reklamen för att locka nya medlemmar till communities.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Men om du har en nichad community som tex serie community, Jag kommer på nummer 6 där med min, och ja har inte ens gjort så mycket, så om du bara sprider ditt budskap på något sätt så hittar många dit. Jag kommer försöka printa in community namnet på så många sätt som möjligt. Sen sprida en community är vad ja tycker är lätt, då jag fått ca 6000 unika besökare bara pga feedback trådar. och de tycker ja är rätt bra. men prova sprid den på forum, gå ut med små afficher på skolor m.m. Lyckas man fånga en skola så har man fått många användare. Då om en blir medlem blir hans kompis med etc på tex mellanstadiet och högstadiet. Tex små "visitkort" kan man dela ut på stan eller lägga några på tex mcdonalds på borden när man går därifrån osv funkar. Alltså inte visit kort med ditt namn utan bara en snygg liten hård pappersbit med din community logga och namn på. Det får folk att bli nyfikna och tar den och kollar det senare, och speciellt om man skriver tex: Skriv in denna bonuskoden så får du tex 1 månads gratis bla bla av något. Detta tror ja går hem på alla communitys. alla medlemmar är viktiga. Jag har 100 andra idéer som ja grubblat på till min community men dessa är de som ja bjuder på i alla fall ![]() *** Så mitt svar får nog bli nej om de är effektivt att få medlemmar via google. communitys växer med hjälp av användarna, Så sprid till många människor, så sprider dom det vidare om dom gillar sidan. vad jag tror. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|