FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Antar att det finns en hel del här inne som kikat närmare på Magento. Det som jag undrar är om det finns någon som har en översättning samt betal och fraktlösningar. Såg att Danski hade fått upp en fungerande webshop och att han var villig att dela med sig av dessa moduler om man inte konkurrerade med hans verksamhet. Dock så får jag inte tag på honom. Undrar därför om det finns någon annan som har gjort dessa översättningar/lösningar som är villig att dela med sig. Till sist undrar jag om det är någon som använder sig av paypal som betalningslösning. Läste på den svenska delen i magentoforumet att "Website Payments Pro Secure Transaction " som man tydligen behöver bara är tillgänglig i Usa... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är väl så att det finns ett par översättningar gjorda av enskilda individer.. Men ingen som är officiell änu.
När det kommer till Betal och Fraktlösningar så finns det inga publika ännu. Jag sitter t.ex på ett par stycken som jag håller på och utvecklar och kommer marknadsföra i första hand till mina kunder men kommer släppa på efter hand när jag går vidare i nya projekt. Som du sa Danski här har jue sin shop uppe med sin översättning som han delar ut om du inte konkurerar med honom. Pro payments fungerar i England och USA, du kan lösa det igenom och skaffa ett banknunmmer i england t.ex |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är ju lite synd att det inte finns något "fritt" ännu. Magento verkar ju så shysst och det är ju synd att man inte kan använda det.
![]() Känns ju sådär kul att behöva köra någon Oscommerce-lösning igen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Annars får du nog vänta ett tag innan någon har lust att släppa gratis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej den är inte uppstartad och jag har inget kapital att hyra in någon med.
Hade tänkt att starta i minimal skala för att se om det går att få någon eknomi i verksamheten, därför hade jag satt mitt hopp till magento... ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|