FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag säljer min resesida design i psd format. den har 2 olika headers man kan välja mellan och självklart byta namn... jag säljer som privatperson och kan ändra lite i designen om så önskas. jag kan dessutom koda den i HTML och CSS om köparen vill det. Demo: http://www.adahlin.se/demo/flyg.nu_h1.png http://www.adahlin.se/demo/flyg.nu_h2.png Bilderna är tagna från "gratis bilder" sidor. Startbud: Finns inget... buda på! Sluttid sätter jag när första budet kommit in. Buda med PM eller bara skriv ett inlägg... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alla dessa "designer" som säljs här på WN håller så sjukt låg nivå, nästan skrämmande med tanke på målgruppen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
altså... min design är ju gjord stilren och enkel... jag kan självklart styla till den med css (som jag skrev i första inlägget) och göra tex menyn lite snyggare och inte så enkel...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha, alex
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Dock så kanske det går att sälja dyrare också vad vet jag, spekulerar bara till varför det är så låg nivå och håller med dig i sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
men varför ta upp sånt här skit i min köp och sälj tråd?
Gå till Allmänt eller Off Topic istället... eller varför inte flytta min tråd till offtopic? för den börjar bli jävligt off topic... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har man absolut inga kunskaper inom html och css och ändå ska starta ett resebolag/reseguid så tror jag ärligt talat inte man satsar på en så "mindre fin" design som den du försöker sälja. Så, där har du en liten förklaring iaf, nu ska vi låta budgivningen fortsätta. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|