FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag söker efter kontakt med frilansande och riktigt grymma grafiker / webbdesigners för framtida jobb.
Vi pratar om Hyper Island kvalité. Är du inkapabel till att följa W3C-standarder och koda HTML så är det inget problem! Arbetet levereras i PSD och HTML-kodande behövs oftast inte. Kan du göra animerade gif:ar och flash är det ett plus. - Du är kreativ - Gör klart dina uppdrag - Tänker på koncept och varumärken - Du älskar typografi och färgsättning Jobb består bland annat av: - Webbdesign för webbutiker - Webbdesign för vanliga webbplatser - Annonser - Logotyper - Användargränssnitt Skicka referenser och timpris i PM. Du måste ha f-skatt. Tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjenare!
Undrar om jobbet som grafiker är tillsatt? Om inte så tror jag att jag kan vara rätt man för jobbet. Har en hel del erfarenhet av grafiskdesign och i synnerhet av webben. Driver idag en enskild firma så f-skatt är inga problem. Du kan kolla min portfolio på http://www.pilzecker.se. Finns inte jätte mycket just nu men kommer fyllas på. Kan även göra lite grafik som dummys om du vill se. Kan även en del flash som du kan se bla. proracing.se, även animera .gif skalla jag nog klara av. p.s. sidan proracing är inte jättesnygg men lägg i åtanke att jag bara kodat sidan fick enbart en .psd som design. D.s Ang. tim priset så tycker jag 300kr/h är rimligt för det arbete du beskriver Med Vänliga Hälsningar Alexander Pilzecker |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|