FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Ja som rubriken säger söker jag ägaren av groggy.se då domänen uppenbart inte används är jag intresserad av att köpa den. Jag vet att man kan söka på IIS men personen som äger domänen har ett väldigt vanligt namn. Domänen skall användas till ett skojprojekt och jag är därav inte intresserad av köpa den dyrt. Mvh / Micke |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mejla IIS och be dem vidarebefodra till ägarens mejladress.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
... eller maila ombudet som registrerat den. Vilket som.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
iis svarar aldrig på sånt, tyvärr...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har blivit kontaktad av IIS via e-post vid flera tillfällen med namn och adressuppgifter till personer som har hört av sig till IIS för att komma i kontakt med mig som ägare av domänen. /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Samma här och även från registrarer
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Vet inte om du fått hjälp med denna än, men jag råkar faktiskt känna personen som äger domänen. Jag tror inte han har någon större plan över den så jag kan ju höra med han om du fortfarande är på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
IIS svarar kanske inte på vem som äger domänen, men de kan skicka mailen vidare. Det fungerar utmärkt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|