FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Letar efter Webshop-lösningar som har Mamut API. Vilka känner ni till samt och fungerar det bra? Något man ska akta sig för?
Någon som har byggt OsCommerce mot Mamut och kan berätta om det fungerar? Ska prata givetvis med Mamut men innan så tänkte jag se om WN har något att ge mig. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sitter också och tittar på alternativa webbshopslösningar kopplade mot Mamut Enterprise.
Jag hittade följande två företag datalinkuk.com och excommerce.com som har någon form av koppling mot Mamut. Om det finns flera alternativ är jag också tacksam för info. Mvh Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har pratat med Mamut. Jetshop har färdiga kopplingar med sen har de flera API-partners. Ska få ett samtal från Mamut där vi pratar vidare om detta. Återkommer när jag vet mer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det finns inget bra webbutikssystem med koppling mot Mamut.. än.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kan fråga vidare, vilket affärssystem tycker ni är bäst att arbeta mot? Dvs bygga egna lösningar mot? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
eXcommerce AS (norskt företag, liksom Mamut) har en produkt XLink webshop connector som ska koppla Mamut till XCart, Virtuemart och osCommerce. Är det någon som har erfarenhet av XLink? -- Svante |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag styr idag allt genom Mamut och är mycket nöjd med min integration, så beroende på budget kan ja rekommendera en konsultfirma om intresse finns. Skicka ett PM i så fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har skickat dig PM.
Vad styr du för webbutik genom Mamut? Fick f.ö. svar från eXcommerce att deras lösning XLink inte stödjer export av produkter från Mamut till webbutiken, bara import av ordrar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Med anledning att vi i vårat exjobb håller på med en e-handelsplattform mer info så har jag undersökt möjligheten att få tillgång till deras API.
Har dock inte fått något svar ännu men hoppas att det kommer snart. Vi har redan fått tillgång till SPCS och Edison's API:er för koppling vilket är kul. Någon av Er kanske är intresserade att vara pilotkunder sedan när vi kommit en bit i arbetet? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|