FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ni gammalt skräp eller projekt nu funderar på att lägga ner?
Jag köper det! Men har en begränsad budget = betalar upp till 2000 kr för din sida. Skicka PM, så svarar jag om det är intressant. Måste få statistik och en ev inkomst rapport av er också. mvh Sohail |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var inte mycket till budget
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
nepp inte för en fattig student utan inkomst,,
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Gäller detta färdigkodade sidor?
Eller designs? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kom på något unikt som du tror kan bli bra, lägg pengarna på marknadsföringen. Det är mitt råd. =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Visserligen är det ingen jättebudget, men visst fanken har det sålts sidor för under 2000kr här tidigare, som jag ser det är det bättre att han är ärlig direkt, visar sin begränsning och låter de som är intresserade skriva, istället för att skriva budget okänd/hemlig och få svar från folk som vill ha 100k för sin sajt. Sånt aggerande gör ju ingen glad. Jag tycker han gör helt rätt.
Men det är ju då bara vad jag tycker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
för att förtydliga lite..
Skicka info om - ev intäkter - besökare - allmän info om hemsidan Vill inte köpa några domäner eller någon design eller en sida som inte funkar. Så fortsätt gärna att skicka in förslag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
svårt att skriva vad ens egen hemsida handlar om? eller att veta hur många besökare man har? eru helt jävla pantad eller? gå o lägg dig! :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Som någon skrev där uppe så har det sålts sidor under 2000 kr med här på WN. Skitbra att han skriver vad han har för budget o har man inget att sälja under det så skit i att skriva i tråden. Du som moderator borde rensa tråden istället från inlägg som inte tillför tråden nångonting. Nu till min fråga. Ok med erotiksajt? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|