FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Vet inte hur vidare detta kommer gå men jag har lite överskott på diverse mallar, varav en jag inte kommer få användning för. Detta är då tänkt att bli en blogg, men har självklart möjlighet till att bli något annat. Själv brukar jag bara sälja kompletta mallar & hemsidor så detta är något nytt. Arbete nerlaggt på detta är kanske en timme inklusive letandet utav inspirationskällor. Inget avancerat och jag är ej i behov utav pengar, så jag sätter en fast summa på 100:- exklusive. Igentligen bara för att se intresset. http://www.vebut.se/images/project/ef-theme01/big.png Pris: 100:- (125:- inkl moms.) - Först till kvarn. Vid intresse skickar ni ett pm (eller mail via vebut.se). MvH, Daniel Lindén Edit: Värt att nämna är att den endast finns i PSD, alltså ingen html eller liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den var snygg men jag har tyvärr ingen användning av den :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok ok, tack för kommentaren! Jo jag tycker även själv att den vart bra, även om det kanske bara är grunden för något ännu bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kommer kanske bjuda ändå men en fråga bara, kommer du att fortsätta använda den på vebut.se?
dvs. Köper jag bara en kopia eller köper jag designen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Länkar om, se länk i första inlägget. Köper du "Temat" så får du designen, alltså inte någon kopia - detta är unik-köp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jaha, oj :P
Jag var mer intresserad av din vebut.se design trodde det gällde den eftersom det länkde dit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, ok. Nej - men är du intresserad utav att köpa den kanske vi kan göra en deal via pm, ska eventuellt förnya sidan om någon vecka.
Edit: Alltså nu pratar jag om själva vebut.se temat. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|