FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har nyligen "färdigställt" en ny sida, med färdigställt menar jag att folk ska få surfa på den och ge synpunkter, en beta med andra ord.
Själva idén (om det nu finns någon sån ![]() ![]() Det finns ett demokonto om man vill logga in och kika, användarnamn: demo lösenord: demo det man kan göra när man är inloggad är att lägga till sin(a) siter (i beta versionen kan man lägga till 10st). När man väl lagt in sin site så kommer den finnas med i "tombolan" och har chansen att slumpas fram på måfå, man kan även se hur många gånger den har visats. Jag vill inte ha synpunkter på stavning/texter! Konstruktiv kritik på utseende samt idé och utformning är det jag söker. Adressen då? http://www.påmåfå.se http://www.pamafa.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag älskar den!
(och jag som skulle försöka sluta med att sitta vid datorn när jag faktiskt inte gjorde något vettigt) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker oxå den var kul.
Du skulle ha en rapporteringstjnst när man kommer till en sida som har slutat fungera eller är opassande. Knappen för att komma till nästa sida skulle vara större och en pil åt häger, där det står nästa. Kontrollerar du alla side före dom kommer med i "slumpen"? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
förstår inte hur man ska ha tid med sajten puuuuhhhhh :wacko:
när det gäller designen så måste jag säga att det e nog bland det bästa som skådats här!! .... GRATTIS!!! :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kul idé
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar idéen skarpt, snygg sida också.
Håller med föregående att navigationen kanske skulle vara lite tydligare, men det funkar ju som det är nu också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snyggt!
/Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kolla lite mera på sajten ..
tycker att rollover på kontakt och start suger ... hela sajten blir förstörd ... behåll antagligen knappen lika som nu och byt endast färg ...eller byt ramfärgen runt knappen lika som nu men ändra inte färgen på texten utan lika orange som nu ... kanske för tjock ram runt rollover lite tunnare ?? :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
underbar sida, tack
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett förslag: Hämta sidor från t ex Reddit.com för att välja vilka som ska vara med i listan. Rätt bra sida för den uttråkade.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|