FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Dags att pressa upp lite visitkort, brevpapper, kuvert, fakturamallar o.s.v.
Vänder mig till er på forumet då jag antar någon har goda referenser av något tryckeri, har sedan tidigare anlitat ett lokalt tryckeri med mycket dålig framgång då loggan blev grynig och blek. Tips mottages tacksamt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej hej..
Jag har tryckt upp runt 3000 visitkort hos www.pr-offset.se för ett tag sedan, resultat blev riktigt bra, och hade runt 20 olika personer som skulle ha visitkorten, så de fixade in buntar, och skickades snabbt och bra. Dock har jag inte koll på deras nuvarande priser, och inte heller dåvarande då en sponsor stod för kalaset, men kvalitet har de iaf. De kan nog trycka det mesta, tror det är värt att kontakta de iaf! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tryckarna rekommenderar jag - www.tryckarna.nu
De har också ett bra startpaket som kanske är det du är ute efter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag rekomenderar Rapidax AB. Har själv praktiserat där och de är väldigt skickliga och noga med kvalite.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har inte själv (ännu) testat dem, men på www.stampelfabriken.se kan man själv designa sitt visitkort och beställa det online. Åtminstone om man då väljer någon av de fördefinierade mallarna för visitkort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Tryckkraft AB finns ju också. Har ej testat dem men de finns representerade (VIP) här på WN, nystartat AB.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |
|
|