FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fundera på starta enskild firma.
Men innan det, tänkte jag kolla upp lite så jag vet vad jag behöver m.m Nu tänkte jag se om någon vet ett bra bokföring's program? Som passa mig bra som ska syssla med e-handel och importera varor från USA. MVH Rickard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
//rättstavningspolisen Till ämnet: Jag använder Visma Administration 200, men det finns en simplare version som heter "Enskild firma", kort och gott. Tror inte det spelar roll vad du gör i din versamhet dock. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
visma enskild firma är extremt lätt.
är man ny så är det helt klart att rekommendera |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Se till att läsa om begränsningarna i Visma Enskild Firma bara innan du bestämmer dig:
http://www.vismaspcs.se/support2004/...?doknr=26-0103 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
visma enskild firma fungerar om han importerar också.
man behöver inte göra en hel hög udda saker när man är så pass ny.. när man ska börja spela på regler och göra mer avancerade saker är ju inte visma ef rätt. *edit* självklart kommer visma o de andra rekommendera en mer avancerad lösning. det tjänar de på. dock är det ju inte ett krav. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
i stand corrected.
i svenska bolag är det renodlat intäkt/utgift för mig. utlandshandel görs via utländska bolag. men kolla med skatteverket hur du behöver göra med import bokföring. du behöver vilket fall som lära dig och få veta hur det ska göras.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|