FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tacksam för synpunkter på vår nya sida som vi lagt ner rätt mycket programmering på, www.adtrader.se
Hoppas den funkar så lätt som jag tänkt mig, inte lätt att få till allt så det passar alla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känns stilren, seriös och väldigt lättnavigerad.
Det enda jag tänker på är ifall länkarna under "mitt konto" försvinner lite pga dålig kontrast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med föregående att den känns stilren osv.
Dock har jag lite saker som jag stör mig på: . bilder som ruriker och i menyn (hem, info, kontakt blir bara "kladd" för mig), varför ? . saknar marginaler i högerspalten (i alla fall på rubrikerna) . "sortera annonser efter Google PageRank:" då visas lägst överst, rätt ? nu ska jag ner och äta tårta, kollar lite mer senare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser intressant ut!¨
Vad kostar det att sälja/köpa/byta? Konkurrenter? - Hur ser deras affärsmodell ut? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser riktigt bra ut!
Finns designen/templaten att hämta någonstans? är ute efter en layout i liknande stil med samma meny/logoplacering och plats för en större bild och sedan plats för content därunder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nej, designen har jag beställt och finns inte som färdig template, tyvärr
Hela sajten är designad och programmerad av ett proffs som även innehåller en språkmodul! Tack för alla positiva inlägg!!! Det blir man glad av ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
http://image.bayimg.com/bajeiaabe.jpg
Så ser det ut för mig. Lägg märkte till scroll åt sidorna. 1024 * 768 - Firefox 3 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skön tanke och layout, personligen tycker jag det är lite för mycket med rörlig banner och reklam på båda sidorna... jag personligen skulle hellre se all reklam på vänster sida... antingen i en sidebar eller i 2 bredvid varandra.. istället för att ha det runtom headern (på båda sidorna)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser väldigt bra ut. Sen måste jag ge dig creds för att du heter posse
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
* Reklam på båda sidorna utanför ramen = tummen ner.
* För lite marginaler, främst i "mitten" (säljes, köpes och bytes bilderna) * Otydliga rubriker, jag tycker att det är ok att ha bilder som rubriker men då kan du väll i alla fall ha ett tydligt typsnitt och ingen hop tryckt skit? Ta något tydligt! Lycka till! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|