FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Domännamnet sommarkatt.se säljes.
Öppenbudgivning i denna tråd till och med 1/5. Köparen står för ev kostnader för överlåtelsen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har du nån Statistik?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nix - jag har aldrig använt den.
Den står parkerad hos Loopia bara. Tror det kan finnas många trevl uppslag om vad den kan användas till, kanske ffa som * blog eller * husdjurs-site |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ingen...?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
En sommarkatt säljer man inte, den lämnar man bara.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om någon vill göra en god gärning så kan man slänga ihop en "guide"
där man listar katthem/pensionat/organisationer i respektive län. Där man kan lämna in sin katt om man tex ska resa bort eller inte har möjlighet att ta hand om den längre. lite info om ämnet "sommarkatter" kanske en liten länkguide etc. och sen daska in adsense och tex. affiliateprogram till onlinebutiker för katter/husdjur som finns bla. på affiliator. Förutom en god gärning så borde väl en sånn sida ganska snabbt börja dra in iallafall en 1000-lapp utan större jobb i månaden. Skulle kunna tänka mig att en sånn sida även snabbt skulle få en del inlänkar från kattklubbar, uppfödare etc. vilket borde ge en bra och stabil trafik. (Sorry om jag spammade tråden men ansåg det va en vettig ide så är man kattintresserad och har möjlighet/tid att bygga en sida av den här typen så varför inte?) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Clonix - ungefär så gick mina tankar också.
Men som sagt - även goda idéer kan hamna på hyllan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|