FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Internetworlds todo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den tycker vi om
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det håller jag med om Henrik. Kan bara säga att jag alltid haft tur med minna val av hotel, men vet att det är fruktansvärt många som inte har haft det. Vi kan ju hoppas att initiativet av WN att upprätta en lista över webbhotell slår väll ut och att den kan guida många när dom ska välja hotell.
Guiden Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag gillar nr 1 m.fl. Det är inget att hålla igen på, spammet måste bort och det krävs förmodligen våld. En invändning har jag: Att dom inte går hårt nog åt virusmakarna och medveten virusspridning, där krävs det mer våld än vad som hittills har tagits till. Det är ju frågan om ren kriminalitet och det verkar aldrig ta slut utan snarare öka, då måste man ta i. Hittade nr. 52 som lite kuriosa... det ligger en hel del i den tanken, tycker jag. Det är som med alla företeelser i samhället; det måste finnas bra legala alternativ om man ska hålla det illegala borta. I nr 13 gör dom sig skyldiga till sakfel, kanske ett allmänt missförstånd: Luften är inte fri och har aldrig varit det, kan nog aldrig bli det heller. Ingenting skulle fungera utan reglering i etern, alla signaler skulle störa ut varandra. För den skull försvarar jag inte dum byråkrati och onödigt krångel, och det är väl det dom vill åt egentligen. /Bengt
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När jag läser detta får jag minst 2 affärsideér... ![]() Edvard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gällande porrpunkterna är det nog någonting bra tycker jag, i dagsläget så går man in på en sida där domänen precis upphört så ligger där en porrsida. Det är lite störande då många sådana sidor är väldigt aggressiva med automatiska nedladdningar och popups med mera. Det är ju ofta de som sprider virus med mera på grund av att mindre vetande människor klickar fel när nedladdningsrutan kommer upp.
Dock så skulle det vara skönt med mer trådlös uppkoppling www.sanswire.com/stratellites.htm skulle kunna vara en mycket trevlig i sveriges storstäder ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
I övrigt hade det inte skadat med .xxx, dock så tror jag knappast någon hade velat flytta exv adult.com, sex.com etc till .xxx... ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |