FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej.
Jag har c.a 0 projekt på gång och är väldigt angelägen om att börja på ett nytt. Men jag har inga idéer alls och mitt tålamod ruttnar. Så om det finns någon där ute som har en hemsidoidé men inte orkar utföra den så får ni gärna skicka ett PM till mig. Eller om ni kanske vill utföra projektet tillsammans med mig. Hoppas någon nappar nu ![]() Mvh KrukaaN |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har ju en idé om en webbtjänst som optimerar databaser. Kanske något vi kan bli miljonärer på?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har inget konkret, men det verkar som mobiloperatörer/tillverkare skriker efter fler bra mobila tjänster i Sverige.
Kan du komma på en mobil tjänst som "alla" behöver så är du på rätt väg. mobil.den-enda-mobila-sidan-du-behöver.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du några bra domäner så kan vi ju komma på idéer till dom kanske?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har faktiskt 2 idéer som har stor potential enligt mig, kontakta mig gärna om du/ni vill höra mer!
Har annat att göra i mina dagar, därför har jag ej tid för dessa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Gör ett online gratis bokföringsprogram för enskilda firmor
finansierat med reklam. Jag skulle registrera mig direkt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Är dock inte insatt alls i bokföring så skulle behöva hjälp på den fronten isåfall. Kodningen är inget problem. Nån som är sugen så hojta till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En tjänst där man skicka in en bild (mms/e-mail eller liknande) på en bil, en tröja, en barnvagn eller vad det nu kan vara och där man får svar om vad man kan köpa prylen och var man kan köpa den till bäst pris. En typ av bildsökning.
Tror det finns liknande tjänster i andra länder men inte sett något sådant "här hemma" än. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|