FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har funderat lite på att starta en sida för entreprenörer, där man kan knyta kontakter med likasinnade. Ungefär som wn, fast lite mer som en mötesplats med olika funktioner. Lite som www.startaeget.se, men deras forum är inte så mycket att hänga i granen. Ha artiklar om intressanta saker vad gäller entreprenörskap osv.
Jag har erfarenhet av att utveckla mötesplatser osv, startade Camzone (www.camzone.se) för några år sen, som efter försäljningen gick ner sig totalt.. men det är en annan historia. Någon som tänkt i samma banor och vill starta upp något? /David [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Värt att ha i åtanke i alla fall tycker jag är att överväga ett system med invites.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Läs Anders Anderssons tidning Starta Eget för inspiration. Kombinationen inspiration-juridik-skatteinformation tilltalar mig. Kan jag få det online utan massa tramsiga inlägg på ett forum skulle det nog vara värt en liten slantl.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() Låter kanon! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har funderat lite på det men känns som att det är lite för mycket jobb för en ensam person. Samt hur ska man få sidan att gå runt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kan kanske titta på nystartade ning-community-sidan swedishstartups.ning.com och se hur det utvecklas. Genom att följa utvecklingen av den så kanske du kan få lite mer insikt i vad som folk tycker är intressant när det gäller nystartande av it-relaterade småföretag ("startups").
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du några grunder, idéer eller liknande klart? Vilket språk hade du tänkt dig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Det låter sannerligen mycket intressant! Jag kanske kan hjälpa till på något sätt? Hör av dig...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är man fler kan det bli lättare, jag skulle kunna bistå med domänen: firmaforum.se
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|