FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!
Så har det hört av sig en kille som vill annonsera på min sajt och det är ju himla trevligt. Speciellt i mitt fall eftersom det är första gången det händer. I och med detta väcks en del frågor... Till exempel... - Vad är rimligt att ta betalt för annonsering på en sajt som min (www.tippat.com) som i dagsläget har ca 700 medlemmar och ca 100 unika besök per dag? - Vad ska man ha för policy kring vilka som får annonsera? Denna fråga ställer jag eftersom förfrågan kommer från människorna bakom denna sajt - www.getriskfreeprofit.com. Jag har egentligen ingen kännedom om deras produkt men det första intrycket känns lite svajigt. Hur ska jag agera här anser ni? Hade varit till stor hjälp att höra hur Ni resonerar kring frågor som dessa. mvh / Håkan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilka som ska annonsera på din sida är helt upp till dig...
men jag har ett råd.. se till att få betalt i förskott! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Va??
Funkar det verkligen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst funkar det. Finns webbtjänster för sånt också. Kolla tex in www.betbrain.com och deras "SureBets" - hur kul som helst!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst finns det Surebets, men man ska inte vara naiv och tro att det är gratis pengar.
Du tar alltid en risk, oftast får du ha minst 10 olika spelkonton hos olika bolag för att det ska vara en idé. Sedan ett större kapital. Risken finns alltid att spelet ogiltligförklaras på något sätt, uppskjutna matcher kan ställa till det. Regnavbrott i tennis, skador osv. Oftast tvingas man betta på ett okänt bolag då de större aktörerna oftast har bra koll på oddssättningen. Man tar därför en risk att bolaget har likvida problem, eller fifflar på annat sätt. Vet folk som försöjer sig på detta, men det krävs enormt mycket kunskap och är inte så enkelt man kan tro. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||