| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Jag äger en domän som låg på Loopia tidigare men som är överflyttad till Binero. Det går att skapa e-post adresser men det går inte att logga in via webbpost eftersom felmeddelande "felaktig domän" dyker upp trots att det är rätt domän.
När jag ska lägga till de e-post adresserna som jag har under detta domän i Outlook Express så kommer det upp ett fellmeddelande att det inte går att hitta värden samt att man ska kontrollera att man har angett rätt servernamn. Jag har inte angett felaktig domän samt att jag också har angett rätt servernamn. Någon mer som har haft samma problem som jag? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Förmodligen lättast att kontakta Binero direkt
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det låter som att domänen inte har blivit ompekad till oss än. Kontakta oss om det så löser vi det åt dig. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
Sedan ville jag bara veta om andra har haft samma problem när de har bytt server/webbhotell. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Föresten så hade jag tänkt att ta kontakt med webbhotellet när jag har tillgång till Internet. Det är liksom ingen idé att ta kontakt när inte har tillgång till Internet hemma.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
hohoho
börjar bli lite väl många supporttrådar överallt
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|