FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Blod svett och tårar! Nu är den nya sajten lanserad.
Inte alla funktioner vi hade plaerat från början, men den rullar iallafall och förhoppningsvis är det ett steg framåt! Nu vill vi har kritik! Fel, konstigheter, flöden etc. testa allt och kom med feedback! http://www.bopunkten.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Ser väldigt bra ut fabian, jag vet inte varför men själva layouten påminner om WP på något sätt men det kanske jag som bara är WP skadad
![]() Har ingen direkt kritik vad gäller fel eller konstigheter. Bra jobbat ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul att se att dina sida/företag utvecklas och går framåt! Var någon halvårsedan jag var i Göteborg och fick då en Bopunkten flyer i min hand.
Tycker nya sidan är bra mycket mer överskådlig än den förra. Allt har gått i rätt riktning, dvs inget man saknar från förra sidan. De enda jag inte gillar är färgsättningen riktigt, känns som att färgerna blir lite tunga ihop. Annars ett steg i rätt rikting med siten. Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser mycket bra ut! Modernt stilrent, lättöverskådligt. Enkelt att filtrera och söka på objekt.
Jag hade velat kunna sortera kolumner efter Hyra, Yta, Stad, genom att klicka på kolumnrubrikerna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser bra ut i helhet.
Fixa preload på menyn (typ "användarvilkor", "faq" mm) Första gången man hoovrar dom så visas en vit fyrkant! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser bra ut men man borde kunna sortera efter rubrikerna också samt att när man för musen över titeln så borde en ruta komma upp med mer info om lägenheten.
Ta bort "Du är här:" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Rent spontant.
*Lista relaterade objekt i sidebaren istället för information om vad Bopunkten är när man är inne på ett objekt. Där har du ett utrymme som är helt outnyttjat. *Varannat objekt i listningen ska vara i annan färg så det blir lite tydligare. *Möjlighet till avancerad sökning *Sidan "hoppar" när man byter flik (firefox) vilket känns lite amatörmässigt på något sätt. Störigt dessutom ![]() *Fliken "fastighetsägare", ge en länk till signup sidan. * Möjlighet för feeds för respektive stad/område. * När man filtrerar på t ex sida 4 så hoppar man tillbaka på sida 1 vilket är ganska störigt. Fixa meta-description, eller ta bort. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker det känns fel att support-chatten startas automatiskt under kundtjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den lila/blåa färgen passar inte ihop med det gröna, använd en mörkgrön färg där istället
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
1. Får man inga träffar efter filtrering försvinner filtreringsrutan
2. Man kan inte filtrera på Möbererat/Omöbelerat. 3. De mindre menyflikarna smälter inte ihop bra med content-bakgrunden. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|