FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undrar om det finns någon SEO-kurs (ett par dagar) i Göteborg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tar gärna emot tips om det finns i sthlm.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
De lär knappast avslöja guldkornen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Dom kan ju inte snacka skit i 7tim <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Jag har aldrig varit på något av seo.se´s seminarium, så jag kan inte uttala mig om kvalitén på föreläsningarna. Men att det handlar om att sälja in företagets tjänster är ganska självklart. Man slänger inte ut en massa pengar som företagare bara för att slå undan benen på sig själv. Det rör sig om marknadsföring och det är i och för sig ingenting fel med det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ett problem här är att det finns knappast någon föreläsare inom det här ämnet som inte på något sätt har en koppling till branschen. Fördelen med att ett företag formellt står bakom är att man direkt vet vem som är avsändaren och kan värdera råden därefter.
Nu gäller det inte den här branschen specifikt utan de flesta andra branscher. Opartiskhet existerar knappt någonstans. Sedan har jag mycket svårt att tro att det skulle bestå 7 timmars säljsnack för ett företag. Finns ingen som skulle gå på det utan det skulle snarare motverka sitt syfte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
Det brukar inte vara mycket "säljsnack" utan vi berättar väldigt mycket om hur man skall göra och vad som är viktigt. Gå på ett seminaruum så är jag övertygad om att du kommer att få mängder med "aha"-upplevelser. Vi har en workshop planerad i Stockholm, inte i GBG. Men, finns det bara intresse så kör vi. Anmäl intresse till Catrine.Welander "at" seo.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||