FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ryanair kör en kampanj med 1 kronors biljetter för utvalda linjer. Hur jag än bokar slutar dock summan på flera tusen. Exempelvis skavsta-berlin 1 maj till 4 maj är en giltig period, ändå blir slutpriset runt 4500kr(exkl. "expditionsavgift").
Jag vet att det blir lite mer än 1 sek i slutändan, men knappast flera tusen. :blink: Någon annan som lyckats? http://www.ryanair.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
då måste dom ha något fel just nu. jag har veckopendlat med ryanair och har alltid betalat typ 200kr tur o retur när det står 1kr.
men just nu får jag inte booking att funka.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag blir mer och mer trött på Ryanair. Deras bluffar och lögner blir bara värre och värre. Förr accepterade jag det tack vare deras låga priser, men nånstans måste man dra gränsen. Nu har dom hittat på fler smygavgifter än vad som är rimligt.
Dom bytte bokningssystem i helgen för att deras sajt skulle bli bättre, men tvärtom har det blivit ännu värre. Så just nu går det inte boka alls. Och jag måste säga att jag tycker att det är rätt åt dom! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det går, min syster reser säkert varje månad och flyger för sjuka priser med Ryanair. Hon bjöd hela familjen till Bratislava för 10 kronor (tur och retur). Förra veckan var hon i Berlin för 200 kronor (tur och retur).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Celebrating our new website". Det var bland det fulaste jag nånsin sett!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Dom bytte inte design utan teknik till en "bättre" som skulle vara snabbare, driftsäkrare och klara mycket högre belastning. Bevisligen så är det nya systemet mycket kännsligare för belastning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nyhet hos DI.
Kan vara värt att läsa innan man bokar en resa med dessa |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har faktiskt aldrig haft problem med dom, dock vet jag dom är inte villiga o tumma på tider.. 1min efter utsatt tid så släpper dom fan inte på någon/låter någon checka in.
*har rest med dom 8ggr* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
När det funkar så funkar det bra. Men den dagen ett ryanair plan får fel på motorn och du blir kvarlämnad på bratislava airport så är det ditt eget ansvar att ta dig hem. Och räkna inte med nån ersättning från ryanair.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ryanair har fungerat utmärkt för mig också de gånger jag valt dom.
![]() |
Svara |
|
|