FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som har samma problem som mig med att Binero är seeega när det gäller support? Ny kund, fick problem med att statistiken inte funkade. Mejlade för en vecka sedan men inget verkar hända... jag förstår att vissa saker tar lång tid att lösa, vad jag dock inte gillar är denna tystnaden. Har mejlat några gånger och frågat vad som tar sådan tid, har inte fått svar utom en gång när jag skrev i kommentarerna på deras blogg. Svaret var dock inte direkt upplysande utan bara en uppmaning att vänta lite till...
Återigen, har egentligen inga problem med att vänta utan mera att vänta utan att veta vad jag väntar på. Sitter det en tekniker dygnet runt och gråter för att han inte kan lösa mitt problem eller är mitt ärende bara lågprioriterat och ligger underst i en hög av "viktigare" saker att göra? <_< Förhoppningsvis läser någon på Binero denna tråden och dessutom har jag återigen skickat ett mejl så något BÖR väl hända... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har alltid fått svar inom några timmar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Även jag har alltid fått svar inom några timmar, oavsett veckodag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, vi har under ungefär en veckas tid haft lite längre svarstider än vanligt på vissa ärenden. Detta beror på en kombination av en hel del sjukdom- och semesterfrånvaro den senaste tiden, samtidigt som vi söker mer personal till oss (tips/ansökningar mottages tacksamt). Vi har likaså behövt prioritera arbete med fysiska serverflyttar (till vår nya hall) och konfiguration/uppsättning av vårt nya system. Det är saker som inte är direkt märkbara i vår support, men som garanterat kommer att förbättra vår service här framöver. Jag kan personligen garantera dig att vi gör vårt allra yttersta för att hjälpa och besvara våra kunder så snabbt och bra som det bara är möjligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förvånar mig inte, jag gav dem ett försök..allting verkade ju så bra men nej jag jobbar med nya leverantörer idag pga den dåliga servicen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker det är bra service... alltid fått svar, även om inte kanske personalen suttit på kunskapen så efter nått mail så har JonathanS här ovanför svarat själv med ett svar som vart tillräckligt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har inte heller haft några större problem dessutom är det mysigt att se Melker inloggad på Majestix.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
kör denna tråden istället http://www.webmasternetwork.se/f13t27405.html
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har varit kund hos Binero (tidigare Aleborg) i flera år och alltid fått snabba och trevliga svar från supporten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu är problemet löst!
![]() JonathanS, orsak till förseningar som de där du anger skall stå i de epost-brev ni är tänkta att svara mig med. :/ Det irriterande är inte främst att det tar tid utan att man dels inte hålls uppdaterad och dels inte får svar när man undrar varför det dröjer. Men nu är problemet som sagt löst så nu är jag nöjd i alla fall tills nästa gång jag behöver hjälp. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|