FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Skulle behöva er hjälp lite nu.
Gå in på www. byg gbit ar.se/resultat/ och scrolla ner lite. Klicka in er på en annons och sen klicka på browserns tillbakaknapp. Då slidas man ner automatiskt och en pil visar vilken annons det var man klickade på. Tanken är ju såklart att hjälpa användaren att hitta tillbaka snabbt. Just nu visar vi bara 10 annonser per sida så det kanske är overkill då, jag vet inte. Är det något som hjälper användaren eller är det bara irriterande? Känner mig lite kluven och vet inte riktigt hur jag ska ha det. Tacksam för svar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan nog vara en trevlig funktion i en del sammanhang. Kul med lite nytänkande!
![]() Fixa så att det funkar i Firefox också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Det funkar i firefox? Det är i firefox i huvudsak testar saker, sen om det funkar i ie eller inte är en annan femma! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I det där sammanhanget tycker jag att det funkar, jag skulle dock bytt ut pilen mot att istället ge den aktuella raden någon annan bakgrundsfärg eller liknande.
Jag kör Firefox 2.0.0.12 och för mig fungerar det inte i den, däremot funkar det i IE6. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Haha alltså är du säker på att du är nykter oså? ![]() För mig är det tvärtom. I ieX funkar det inte alls (offset bråkar lite). Men firefox 2.0.0.12 funkar det hur bra som helst. Mysko! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Japp, alla hästar är i hagen och jag har tagit mitt morgonkaffe.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jävligt underligt, tillåter du kakor i firefox?
Vore bra om någon fler kunde testa och se hur det blir! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har provat i Firefox 2.0.0.12 på två datorer nu, en med XP och en med Vista och det fungerar inte på nån av dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Hhm, har testat på två stycken xp datorer och samma resultat.
Undra vad det är för faktorer som spelar in då..... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Funkar varken i FF eller IE
|