FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jag har precis satt ihop resten av min nya hemsida. Jag vet att halvrolig information inte fungerar än och att sidan inte är centrerad, men det är på G. Ni får gärna skriva lite tips och buggar om ni hittar några. www.snitt.se Var inte för taskiga nu :P Den är inte helt klar. Mvh Kruk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Här är den centrerad i FF
![]() Kanske nån roligare och mer tydlig top meny? Så man ser att det en MENY hehe. Kansken en meny med kategorier? Sen kan ju design alltid jobbas på men men det e en annan femma. Annars tummen upp rent spontant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Centrerad i IE och FF.
Sidan ser bra ut, men jag skulle nog bytt font på loggan. Calibri (eller vad den nu heter) är snygg, men för många känner igen den främst från Word 07. Kanske lite tråkiga färger, men dom framhäver filmerna, och det är ju positivt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kommentarerna verkar inte stämma av någon anledning, det senaste kippet har 3 kommentarer, men 1 visas bara.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
* Tråkig logo
* Otydlig meny (lägg i alla fall till en hover effekt) * Lite dyster (film är kul ju!!) Annars var den väll bra ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker inte riktigt om att det inte står vad jag kan förvänta mig att se på videon.
ågon lten rubrik över varje film hade iaf gjort mig glad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|