FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan, för att göra min långa historia kort så är vi mitt uppe i tankarna om ett spel likt managerzone/hattrick,
men vi inriktar oss inte på fotboll utan går åt vänster i stigens korsning och satsar på basket, lite otippat men samtidigt väldigt spännande om man får säga det själv. När själva sidan står online vågar jag inte ens gå ut med idag utan det får gå i den takt som det gör. Men designen som står högst upp på listan räknar vi dock inte in att det tar alltför lång tid att skapa. Vi ser dock heller ingen anledningen till att stressa fram en design heller utan räknar med att det tar ca 8 veckor i lagomt tempo. Det som ska göras i punktform(design); * Startsida * Klubbhus * Spelare/Truppstatus * Träning och taktik * Statistik * Matchresultat Allting innehåller samma grund/design! Till er som söker, ha en portfölj eller dylikt att visa upp så blir det väldigt mycket lättare för oss att se vad ni går för/kan. Skriv gärna en liten rad om er själva också så blir även allt bra mycket trevligare =) Låter det intressant, tveka inte att höra av dig/er! Deadline; Räknar med upp mot 8 veckor. Ersättning; Vi har satt en gräns på 5000kr för designen! Kontakt; För fler frågor, ansökningar med mera, kontakta mig på [email protected] . //Jesper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|