FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag beställde pasta från Gymgrossisten.
PASTAN eftersom jag tränar styrketräning varje dag så ville jag ha nått som va lite extra nyttigt. Nåväl..som vi alla vet så bruka inte nyttigt och smaka bra gå ihop så bra.. (Iaf inte för mig) Eftersom jag nu har lite trögt med att få i mig den, så undra jag om nån har nått fint recept på nån sås man kan ha till, gärna så nyttig som möjligt den också.. bara jag slipper den äckliga pasta smaken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
63% protein i pasta!! Jag tror inte det finns någon sås som är så smakstark att den kan ta bort den vidriga smaken av den där skiten
![]() Bedrövligt att nyttigt verkligen ska vara == äckligt. Ät kyckling och liknande ganska dyr men proteinrik och samtidigt god mat är mitt tips ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lazy man pasta sås
![]() Ta en burk med krossade tomater, värm upp, krydda valfritt o snåla inte med chili.. Funkar fint för mig .. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske inte så nyttigt, men jag brukar köra en burk svamp, en burk tonfisk, en burk krossade tomater och en burk creme fraiche. Blanda i stekpanna och krydda med curry och peppar. Supergott
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Chilisås/Ketchup?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En god pastasås är strimlad rökt lax, lite citron, olivolja, lite senap, gräslök, vitlök, hackade soltorkade tomater och grädde. Inte ett dugg nyttigt men väldigt väldigt gott
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
När jag var student gjorde jag rallarfärs, det döljer det mesta om man har mycket vitabönor i... Om inte annars så täcker iaf luckten av de vitabönorna efter man ätit...
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|